[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, Ogos 05, 2009

ComE BacK

Barulah dapat meluangkan masa aku skit harini nak update blog yang tak seberapa ni..
Setelah balik dari Kuching, Sarawak aku dapat mc 2 hari sebab kena demam selsema. Balik berehat ke kampung bawa Aiman dan Fiza sekali.
Kalo nak diceritakan hari2 yang berlaku semasa aku kat Sarawak haritu memang cukup banyak. Tak larat rasanya hehehe..

So nanti aku akan upload beberapa gambar semasa berada kat sana. Bersama orang2 yang aku sayang.

Besok dah mula bertugas semula. Setelah seminggu tak menjejakkan kaki kat opis. Ntah berapa banyaklah kerja yang tertunggak kat opis aku ni hehehe..

Ok lah eh..Nanti sambung g chiaww

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman