[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Jun 11, 2010

MoTor VesPa MiNi

Basikal yang patah tengkuknya akibat 'accident'



Kuda yang kakinya 'tempang sebelah'



Ni lah yang aku nak beli..

Helo..Harini aku cuti..Biasalah wife aku tak berapa sihat sangat..So aku pun buat2lah tak sihat..So arini ada aktiviti yang menarik skitlah..

Nak belikan my Hero Motor Vespa Mini..Hehehehe..Basikal comel and kuda kesayangan hero aku ni semua dah "Tamat"..Kuda je lah ok skit, tempang sebelah..Takpa lah..ada duit skit leh beli yang lain..

Untuk abang Armand, nnt Papa balik Kuching, Papa belikan Basikal 'Ben 10' untuk Armand ok..Tak lama lagi Papa,Mama and Usu nak balik Kuching jumpe Armand...
Armand skrg kene main mainan orang besar skit..Tak leh ikut adik..Adik tu kecik lagi tak tau apa2..

Papa sayang armand sangat tau...Nanti kite main basikal sama2 ok...Love U sayang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman