[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Ahad, November 14, 2010

Ohhh PiZZa Hut !!!!!

Petang tadi wife aku dengan cousin die pergi Alamanda nak beli barang. Aku malas nak keluar so aku just pesan kat wife aku belikan Cheese-baked Meatball kat Pizza Hut. Sebab dah beberapa hari datang selera aku nak makan benda tu..

Sampai2 je rumah tadi, aku pun bukak lah kotak dari Pizza Hut...Punyelah sakit hati aku, bukan Cheese-baked Meatballl yang ada dalam tu, tapi Seafood Lasagna..Aku check resit, mmg wife aku order Meatball..Aku peliklah..macam mana boleh jadik benda macam ni..Padahal dieorang ada resit apa yang customer dah order...

Nak keluar pergi hantar semula, memang tak berbaloi..Dengan nak mencari parking nye lagi kang...dah membazir masa..Dengan cuaca yang tengah hujan kat luar ni lagi..Sakit nye hati aku..

Pada owner yang tersilap amik apa yang aku order tu..aku mintak halal lah..Aku pun halal kan je apa yang ko dah amik tu..Pada budak2 Pizza Hut Alamanda..Janganlah korang buat kesilapan bodoh macam ni lagi..Bagi korang mmg nampak bende kecik..Tapi bagi Customer bende tu menyakitkan hati dan boleh timbulkan masalah pada korang...

p/s; Tak kirelah orang ramai mane, tak leh ko nak jadikan alasan pasal tu..Orang ramai lagi elok, sekurangnya boleh bayar gaji korang...

Selama aku makan kat Pizza Hut, Ni lah first time jadik masalah kat aku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman