[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, Julai 20, 2009

FirsT Day

Harini bermulah hari pertama aku bertugas di Putrajaya. Memang rasa kekok lah skit. yelah hari pertama kan. Ramai orang tak kenal lagi. Harini aku pergi kerja dari Seremban. Mak aku tak bagi balik malam tadi sebab dia tak puas nak bermanja2 dengan Aiman.

Aku ikutkan je lah kehendak mak aku tu. Petang kang balik semula kat Seremban. Pagi2 besok baru bawak Aiman dan boy balik semula kat sini.

Excited pun ada jugak duk tempat baru ni. Baru je ada internet ni. Pagi tadi termenung je lah tak tau nakbuat apa. Nak diciterkan untuk buat kerja memang malas lah arini. Penat lagi berkemas. Tak habis2 lagi. Hehehehe

Ok lah nanti ade story den cito lah laie ok

Adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman