[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Julai 17, 2009

SediHnyA

Sedihnya nak meninggalkan opis ni. Hari ni hari terakhir aku dengan bebudak opis ni duk kat sini. Pasni kiteorang semua ditempatkan di Putrajaya.
Pagi tadi aku dah pergi tengok keadaan opis kat sana. Memang berbeza lah dari sini. Terkepung je. Kebetulan pagi tadi aku ade program Morning Breakfast dengan big-big bos kat Putrajaya, so jenguklah sekali.

Ahad ni kiteorang semua diarahkan untuk datang. Nak kemas2 buat kali terakhir sebelum semua berangkat meninggalkan opis ni. Macam2 kenangan pahit manis aku semasa berada kat sini.
Sedih ada gembira pun ada.
Apapun arahan dah dikeluarkan so kene lah terima seadanya. Insyaallah di tempat baru nanti lagi baik dari sekarang ni.

Hari ni bos aku belanja makan Dominoz pizza..Petang ni pulak makan goreng pisang. Harini seharian takyah beli makanan. Semua dah ditanggung beres. Sebu peurt sebab terlampu kenyang..

Ok lah nk buat kerja skit ni hehehe

orait adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman