[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, September 21, 2009

MenuNggU Detik 1 SyawaL

Salam pada semua, baru ada kelapangan untuk buat sedikit post untuk tatapan semua...heheh..
Almaklumlah hari raya ni, sanak saudara tak henti2 datang ke rumah. Seronok rasanya..


Tahun ni Aiman,Fiza and Bot beraya kat rumah aku. Bukan kerana apapun tapi sebab kehabisan ticket flight untuk pulang beray
a kat Kuching. Tapi takpelah, at least raya tahun ni lain skit sebab dieorang ada sekali. Meriah lah skit suasana tu...

Petang sebelum tibanya Syawal, aku bawak Aiman gunting rambut,Aku pun gunting sekali. Maknya pun sekali terlibat jugaklah.Pergi saloon kat area rumah aku je.Mengamuk2 Aiman taknak gu
nting tapi paksakan ja.hehehe

Malam Fiza bantu mak aku pasang langsir pulak, dari raut wajahnya mmg gembira, tapi dalam hatinya mmg dia sedih sebab beraya di tempat orang sedangkan keluarganya di Kuching. Tapi takpelah nanti mcm ni jugak kalo dah kahwin nanti bile tibe sampai masa beraya kat kg aku hehehe.
Kire praktikal lah jugak, so takdelah rasa lain lak pasni heheeh...
Apapun raya tahun ni mmg best...Malam pulak aku keluar nagn dieorang pergi Senawang. Bukan sengaja nk kuar malam2 tapi baru teringat songkok si Comel tu lupa nk beli lak heheheeh..

Terlupa sangat2.Yelah sibuk buat itu ini lastly songkok budak comel tu terlupa hahaha...

Ni die serba sedikit kejadian yang berlaku pada malam raya. Alhamdulillah semuanya sudah selamat sampai ke kampung masing2. Petang ahad aku pergi hantar dieorang kat KLIA and LCCT...

Balik cepat2 eh..kmk rindu sangat2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman