[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, September 15, 2009

Perodua SerVis


Semalam, aku baru lepas hantar kereta untuk diservis kat Perodua Servis Bangi. Alhamdulillah semuanya dah setel, lega skit nak berjalan raya nanti hehehe..Kene pun tak lah mahal sangat. RM112.70 sahaja..Buat Basic service..

Service yang diberikan pun sangat memuaskan hati. Kat sana ada guna system appointment..So kalo guna system ni takdelah menunggu lama sangat. Kurang2 pun dalam sejam je lah. Kalo tak buat appoitment, siaplah menunggu.

Kakitangan disana juga kebanyakannya kawan2 aku jugak. Mana taknya dari awal aku servis kereta sampailah 3 tahun usia kereta aku skrg ni, servis kat sana ja. Asyik muka aku je hantar kereta pergi servis setiap bulan.
Mana taknya kereta aku hari2 bergerak kurang2 pun 100kilometer ke atas setiap hari..

So enjin tu kene lah jaga, nanti kalo dah rusak lagilah banyak pulus nk dikeluarkan. Baik kuar skit dulu sebelum keluar banyak. Alhamdulillah setakat ni kereta aku tu tak pernah buat hal. Diharap sampai bila2 pun lah heheheh..

Ok lah nk buat kerja jap ni.
Chiaw

Alamat tempatnya
No. 7 , Jalan P10/21,
Taman Selaman,
Seksyen 10,
43650 Bangi, Selangor



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman