[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Februari 27, 2009

My Car


Latest Gune Sport Rim Lenso Samurai 17' Super Lightweight



Sport Rim pertama untuk Myvi aku K-Speed Taiwan Lightweight 16'




Ini masa mula2 keluar dulu.Standard lagi. Buruk giler


Nak story skit pasal kereta kesayangan aku ni. Ini adalah My first car. Perodua Myvi yang dibeli pada bulan 12 tahun 2006 selepas 6 bulan aku bekerja. Seronok sangat dapat memiliki kereta sendiri. Yelah ini lah angan-angan aku semenjak dari sekolah dulu.
Kisahnya pasal kereta ni...Masa tu tak pernah terpikir pun nak beli kereta apa. Tapi atas nasihat sahabat2 dieorang suruh aku try ambil myvi.
Memang tak sia-sia aku beli kereta ni. Memang selesa sangat. Terkejut gak aku masa tu nampak mcm kecil je dari luaran tapi sebenarnya selesa bila duduk kat dalam.

Aku puas hati sangat dapat beli kereta ni. Dapatlah aku pergi kemana2 tanpa ada sesiapa nak marah ke or nak bising-bising. Yelah sebab kereta sendirikan.
Senang nak bawak mak aku g jalan2 kesana ke mari. Tak payah nak pinjam-pinjam kereta orang lain.
Sekarang kereta aku dan berusia 3 tahun. Macam- aku dah ubah bagi nampak smart. Maklumlah hati muda. Adalah 2 kali aku tukar sport rim ni.
Tak pernah sekali pun timbulkan masalah pada aku kereta ni.
Satu Semenanjung aku dah jejak. Apa2 pun ini lah kenderaan aku yang aku rasa paling puas hati sekali beli.

Sesiapa berkeinginan nak beli kereta tu, belilah Myvi memang korang takkan menyesal..

Adiozz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman