[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, Oktober 21, 2009

BUsan!!!!

Busan sangat berada kat ofis arini..Yelah semenjak pemergian 2 sahabat karib aku Sazali and Azizi ke tempat kerja baru dieorang..Sunyi sangat rasanya..Takde lagi bunyi riuh rendah dalam bilik ni.Cuma kendengaran bunyi sayup2 lagu dan bunyi keyboard.

Takde lagi bunyi senjata peperangan (counter Strike)..permainan yang menjadi kegilaan kiteorang semua..
Pantang ada masa terluang skit, mesti berperang punyalah..Takde lagi keluar perkataan "Celebration" dari mulut dieorang. "Celebration" ini sebenarnya kata panggilan khas yang digunakan untuk mengajak melepak sambil menghisap rokok kat tangga..
Adui sunyinya rasa tempat kerja aku ni...Nanti lama kelamaan aku akan biasalah kot...

Tak sangka, setelah 3 tahun lebih bersama dieorang akhirnya berpisah juga.Macam2 kenangan manis dan pahit kiteorang.Susah nak lupakan semua tu.Adatlah kerja ni, kene pindah randah..Next time masa untuk aku pulak berpindah..Untuk cari pengalaman baru dan kawan2 baru..

Korang kalo baca N3 ni, ingat2lah aku kat sini ye..Selalulah contact aku,emel aku...Biarlah kite jauh dimata, tapi dekat dihati.....

Kalo ada sumur diladang
boleh kami menumpang mandi
Kalo ada umur yang panjang
Boleh kite berjumpa lagi..



Sedihnyaaaaaaaaaa!!!!!!


1 ulasan:

  1. ERM..

    JAUH DI MATA, DEKAT DIHATI..
    MACAM ORANG BERCINTA PULAK.

    PANTUN TU SAPE YANG RECITE ARI TU EH?
    HEHEHE..

    ERM.. RINDU KAT KAWAN..
    NGAN KITA KAT SINI RINDU KE TIDAK?

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman