[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, Oktober 15, 2009

SuraT TuKaR

Baru je pagi tadi aku serahkan surat pertukaran aku pada bos aku untuk dipanjangkan pada pihak atasan. Insyaallah dapatlah tu. Selama 3 tahun lebih aku kat sini, nampaknya skrg dah sampai masa untuk aku bertukar suasana kerja dan berkenalan dengan kawan baru kat tempat lain.

Aku apply kat JKR Kajang or pejabat2 kerajaan kat area Kajang or Bangi. Saja nk rasa tempat kerja di luar PUtrajaya pulak. Kawan baik aku zali pun tak lama lagi akan bertukar jugak. Mayb next week. Aku punye tak taulah bila dapat keputusan, hope secepat mungkin lah. Heheheh..

Lama rasanya dah tak mencoret moret dalam blog ni. Yelah bz sangat skrg ni. Banyak kerja. Kurang masa nk layan blog. Gambar2 pun banyak tak upload untuk tatapan semua heheeh..

Ok lah ye. C u



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman