[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, Oktober 19, 2009

McD BreakFast


Semalam aku tak leh nak lelap kan mata dari pukul 3pagi sampailah skrg ni...Perut aku malam tadi memanglah lapar gila..Nak keluar makan memang terasa malas sungguh..

Nak call Mcd wallet tinggal dalam kereta pulak..Lagilah malas nk turun g parking...
Nampaknya aku kene lah bertahan sampai pagi tadi..Kul 6 aku dah bersiap2 untuk gerak pergi kerja..

Lepas ambil Aiman and Fiza aku pun terus ke Mcd Bangi..Memang tak tahan lagi dah laparnya...
Aku pun orderlah Big Breakfast set..Tambah 2 lagi Hash Brown..

Boleh bagi Aiman satu untuk makan...Memang lega gile lepas makan tadi.Dalam kereta je aku sental..Tak tahan lagi dah nafsu makan aku ni.Bergelora beb....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman