[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Oktober 20, 2009

dEmAM Ke???

Sehari dua ni badan aku rasa lemah2 je..Kene selsema agaknya...Tak berapa selesa sangat....Sejuk semacam je badan aku ni. Nak demam agaknya ni. Malam tadi dah makan panadol untuk standby takut melarat pulak.

Bangun tido pagi tadi rasa ok lah skit. Masuk je opis ni mulalah balik seream2 sejuk..Tapak tangan aku pun sejuk semacam..Memang opis aku ni air cond nya dasyat skit. Selalu takde apa masalh pun sejuk2 mcm ni..

Mintak2 jauhkanlah demam ni. Letih badan. Sengal2 je...Aiman pun tak berapa sihat skrg ni.Batuk and selsema..Kesian kat dia...

Pagi tadi kalo nak diikutkan memang malas nak pergi kerja. Tapi aku gagahkan jugak langkah ni nak kerja.

Oklah masa pun dah sampai nak balik ni.

p/s: Kesiankan kmk sik???????






















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman