[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Disember 15, 2009

iMiGreSEN


Dapat berita gembira harini. aku dapat interview Pegawai Imigresen..Tercapai jugak hasrat aku hehehe..Aku memang minat sangat kerja Imigresen ni..Dari dulu lagi mintak tak dapat2..Skrg baru lah dapat...

Baru2 ni dapat interview Pen.Peg Tanah..Tapi aku tak berminat. So bagi peluang pada orang lain yang belum dapat kerja. Manalah tau masa tu g interview tetiba lak dapat, kan dah tutup peluang orang lain..

Tapi imigresen ni lain..Dapat tak dapat belakang citer..Janji pergi je dulu kan..Lagipun dekat je tempat interview dengan opis aku..Sebelah bangunan je...

Yahuuuuuuu


3 ulasan:

  1. tahniah jang... lepas ni yu keje check pasport oram je kan??? koh koh koh bagi ai, yu memam sesuai jadi imegresen...kene ngan badan dan cara yu...kalo yu jadi JPJ lagi bagus...ada geng...koh koh koh

    BalasPadam
  2. hehehe..thankz bro..mudah-mudahan dapat lah kan..saja mencari bidang yang aku minat...


    ain: sy tak taulah apa soalan yang dia akan tanya tu...heheh

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman