[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Disember 01, 2009

JPN (Jbtn Pendaftaran Negara)



Baru sahaja selesai urusan untuk membetulkan maklumat sijil kelahiran Aiman di JPN(Jabatan Pendaftaran Negara) Putrajaya.




Aku sangat berpuashati dengan khidmat yang telah diberikan semasa berurusan disini.

Segalanya berjalan cepat dan lancar..
Macam ni lah baru bagus. Orang ramai tak perlu menunggu dengan lama. Segala urusan aku tadi kat sana mengambil masa tak sampai 30 minit.


Walaupun pada permulaannya ada sedikit kekeliruan tentang dokumen yang aku dah bawa bersama Fiza. Penerangan dari petugas kaunter pertanyaan dijawab dengan baik tapi memberi maklumat yang tidak berapa tepat pada aku dan Fiza.



Patut benda2 macam ni perlu diperbaiki agar saluran maklumat dapat diberikan dengan tepat dan betul kepada pelanggan. aku rasa tak perlulah nak bagitau apa maklumat yang salah tu. Tak perlu diperbesarkan lah.Kemungkinan staf baru.

Nanti panjang lak citer aku dalam ni.
Apapun aku sangat berpuashati dengan perkhidmatan yang dah diberikan oleh JPN.. Syabas!!!

1 ulasan:

  1. Betul tu jang, PERKHIDMATAN YAM DISEDIAKAN AMAT MEMUASKAN HATI...tapi ai penah alami 1 perkara yam mana amat menyakitkan hati masa berurusan di JPN PUTRAJAYA. masa ai nak daftarkan kelahiran anak ai...x perlu lah ai nak ceritakan 1 per 1. yam pentim sume telah pun selesai ('',) khamis ni 3/12 ai akan ke sana lagi utk collect mykid anak ai yam da siap...

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman