[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Disember 08, 2009

PeNaTnYaaaa

Dari Selasa minggu lepas aku bz je memanjang. Mana taknya biznes kereta sewa aku tetiba lak kencang..Apa lagi kehulu kehilir lah aku menghantar and pastu mengambil kereta sewa tu..

Dari UPM ke Puncak Jalil Pastu ke UNITEN and then Putrajaya lak...Penat beb....Nasib baiklah My Sweety dan Jejaka Macho'Hafiz' menolong aku menyelenggara skit2 biz aku ni..Kalau nk harapkan aku sorang2 memang bengkok tulang belakang aku ni..

Makan pun tak tentu masa. Apa ada depan mata bedal je..Pukul 1:30 pagi pun still ada yang nak menyewa kereta lagi..Tapi customer aku tu datang ke rumah lah untuk amik..Bukan orang lain pun sepupu aku sendiri.

Dari Seremban datang ke Kajang semata2 nk amik kereta..Hahahah..Bantai ko lahhh...

So pada sesiapa yang memerlukan kereta sewa tu bolehlah tengok blog aku KERETA SEWA
Adalah kereta Wira SE and Kancil...Harga yang diberikan memang murah and ada diskaun lagi pada sesiapa yang sewa kereta lebih dari Seminggu..

Jangan lupa!!!!Tempah lah awal2.Sesiapa yang bernasib baik sahaja dapat kereta aku ni..




1 ulasan:

  1. kipidap jang...
    rezeki tu ada di mana² andainya kita rajin usaha ('',)

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman