[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Ahad, Jun 07, 2009

JaLan - JaLan CaRi PasaL Ka?

Baru je balik dari hantar adik Fiza, boy kat rumah dia area jalan Klang Lama. Harini seharian duk rumah je arrr...Takde g memane pun. Duk tengok TV and online ja kat rumah...

Tadi pun terus hantar kek lapis kat customer..Hantar kat ofismate aku dengan kawan aku Nizam.
Tak kuar lama pun, lepas hantar kek terus hantar boy balik rumah dia. Lagipun besok kerja. Aku pun dari hari rabu cuti sampai arini..Badan pun dah naik lemak membuta je. So besok ada semnagat nak pergi kerja. Mesti kerja aku kat opis tu dah berlambak2..Adui nak buat camner..Cuti memang seronok tapi kene tanggung akibatnya pastu heheheh..

Malam ni aku bawak Aiman tido kat rumah aku. Ada lah jugak penghibur malam ni. Dia pun tengah duk layan tv tu. Jap g nak suh dia tido. Kang dia tido lambat aku pun terjebak sekali plak heheh..
Sementara tu tengok tv jugak ni. Layan citer Bukit Kepong. Dah lama tak layan citer ni.

Oklah eh, minggu ni malas tul nak post entry, Mood ada kureng skit. Duk umah je kot rasanya jadik mcm ni.
Mintak2 ada berita baik besok hari..Mana tau ada masyuk plak ke kan..
Oklah yo

adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman