[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, Jun 04, 2009

SuRaT PenJeLasAn

Aduiyai..petang tadi buka emel jabatan. Dalam banyak2 emel tu adalah sehelai emel yang aku dapat dari HQ Putrajaya. Dalam emel tu menyatakan yang aku telah lewat datang kerja selama 4 hari dan disuruh memberi penjelasan tentang kelewatan aku tu sebelum 9hb Jun ni..

Mula2 aku terkejut lah jugak, mana taknya sebelum ni pun memang bende ni tak pernah jadi. Memang aku mengaku aku datang lambat masa tu sebab aku guna Motor pergi kerja. Kebetulan hari pulak hujan, so nak tak nak kene jugaklah lambat pergi kerja.Takkan nak meredah je sampai2 opis basah kuyup.

Aku memang tak kesah lah dapat bende2 mcm ni, tapi yang aku kesahkan kalo bende mcm ni aku surang je yang dapat.Sedangkan orang yang selalu wathal kat opis aku tu tak dapat. Aku terus call bos aku tanya pasal hal ni. Aku tanye dia yang budak yang selalu wat hal tu dapat tak emel yang aku dapat ni. Bos aku pun bgtau yang budak tu dapat jugak. Mmg mula tadi rasa tak puas hati sangat..Lepas bos aku bgtau yang budak tu pun dapat aku pun lega lah semula...

Apa2 pun aku dah emelkan surat penjelasan napa aku datang lewat pada bulan April tu..Aku tak kesah pun, apa yang dieorang boleh buatkan..Nak tukarkan aku ke tempat lain lagi aku suka. Aku dah tak tahan nak kerja kat tempat sekrang ni. Dengan tolnya lagi, jalan jem tak tentu masa.
Memang inilah tahun last aku kerja kat situ lepas ni goodbye lah...

Adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman