[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Jun 09, 2009

KuRsUS LaGi

Harini seharian takde kat opis sebab aku hadiri Kursus di Putrajaya. Kursus sehari sahaja..Jadilah kan.. So kirenya kursus aku untuk tahun ni dah ada 4 hari...
Tadi aku hadiri kursus Pemanduan Profesionalisme. Penceramahnya adalah Timb.Pengarah JPJ Putrajaya..
Memang seronok jugaklah dengar ceramahnya tadi. Banyak perkara dan ilmu yang telah dikongsi masa ceramahnya tu..
Antara skop ceramahnya adalah mengenai penjagaan kereta...Banyak sebenarnya yang aku tak tahu sebelum ni rupanya..Sebelum ni main bawak je heheheh..

Tak rugilah datang kursus ni...Nanti aku akan berkongsi dengan semua beberapa perkara mengenai penjagaan kereta dan beberapa perkara lagilah...

OK..tunggu lah eh..penat sangat lah rasanya ni..heheheh

Adioz

4 ulasan:

  1. oh bagus tu... jangan ko lupa lak n3 tentang penjagaan tu

    BalasPadam
  2. ok nanti aku bgtau dunt wurry haruan hehehe

    BalasPadam
  3. aku bukan keje jpj..tapi penceramah tu dijemput untuk bagi ceramah kat jabtan aku je hhehe

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman