[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, November 03, 2009

KeDai TayAr SerDanG


Selepas je selesai kerja2 penyelamatan tadik, kiteorang pergi bersantap jap kat Bangi. Lepas je santap, terus gerak pergi kedai tayar. Kedai yang kiteorang pilih ni kat area Serdang...

Memang aku nak pergi sekali sebab nak tukarkan tayar yang terkupik tu dari depan ke belakang...
Risau letak kat bahagian depan...Pomen tu bgtau die boleh tukarkan and gamkan yang kupik tu sekali..

Aku tanya kat die, Boleh lagi ke guna tayar ni..Dia bgtau boleh guna lagi sebab die kupik kat luar, bukan kat bahagian dalam..Lega skit aku dengar.....
Kalo tak terbang lagi duit aku..dahlah sebijik harga RM2rat lebih...Ada beberapa gmbar yang sempat aku snap...


Alif beli Tayar ni(3bijik je)

Pilihan tayar dari Tauke


Ni lah hero..Hehehe


Tuan punya kereta yang cedera(Alifffff)


Himpunan Rim2 kat kedai ni


Ni die hantu gigi... ops silap!!, Ah Meng(mekanik merangkap tauke kecik)


Tayar kereta aku (baru lepas di gam)
bukan layan gam heheh


Side View


Kembali Macam Biasa...


Nasib Tak Lupa..Ni lah hero terhebat(Hafiz) Kene letak gambar kalo tak merajuk lak...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman