[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, November 12, 2009

KeMaLanGan MauT di HosPitaL SerDaNg





Semalam semasa otw untuk menjemput Fiza di Ofisnya kat The Mines, aku terjebak dengan kesesakan jalan yang amat teruk di jalan untuk keluar dari Putrajaya sebelum sampai ke Hospital Serdang...

Kesesakan yang amat luar biasa sekali semalam..Memang tak dinafikan bahawa jalan yang digunakan ni kadang - kala sesak disebabkan oleh orang ramai yang baru pulang bekerja..Tapi kesesakannya tak seteruk macam ni...


25 ke 30 minit tak bergerak diatas jalan raya..kebetulan ofismate aku lalu juga kat kawasan ni, aku SMS mamat ni tanya apa yang berlaku..Dia call aku memberitahu yang terdapat kemalangan maut membabitkan motorsikal dan kereta berdekatan dengan persimpangan Hospital Serdang..

Aduiiiiiiii..patutlah jem teruk sangat macam ni....Ada beberapa gambar yang sempat aku snap guna hp..tapi sayangnya gambar kemalangan tu tak sempat dirakam sebab dihalang oleh beberapa buah kereta..


Tempat ni memang kerap berlaku kemalangan yang teruk..


3 ulasan:

  1. mak mentua aku sangkut kat sane sampai kul 6 lebih..

    situ mmg slalu jem, ko ikut jaln keluar ygblagi satu tu.ikut tamat wetland nak mengahala keluar ke sri kembangan..

    smlm aku suh sepul potong kat sepital (masuk kat mardi -upm) pastu kuar kat kuil india tepi sepital serdang)

    BalasPadam
  2. gile lah jem...nasib time pulam keje, kalo dibuatnye time nak gi keje, lagilah merah je punch kad tu...

    BalasPadam
  3. jem semalam pun sebab ada accident..mati orang tu...tak sempat nk snap gambar..kene halang pemandangan ngan kete lain..

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman