[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, November 03, 2009

Tayar Oh Tayar

Keadaan Sebelum Tayar Dibuka



Pemandangan Dari Depan



Keadaan Tayar



Dari Jarak Dekat


Memang Teruk Giler( dah terkeluar2 benang)


Spare Tyre yang dah siap dipasang



Kerja2 Finishing(tuan punya ketelah buat)


Safety Mesti Kena Ada Walaupun Jalan Besar




Terjadi kepada ofismate aku pagi tadi. Semasa dalam perjalanan nak pergi kerja. Apalagi aku ngan Hafiz lah menjadi penyelamat a.k.a hero hahaha...
Pukul 8 lebih kiteorang bertiga aku,Hafiz dan Alif (tuan punya kereta) keluar untuk menyelamatkan kereta yang sudah keletupan tayar..heheh

Adalah beberapa gambar yang sempat aku rakamkan, untuk dijadikan pedoman pada semua. Nasiblah masa tayar ni meletup kereta ni tak dipandu dengan laju, kalo tak, entahlah apa jadi kat mamat sorang ni..

Tayar semua dah berbenjol2 sana sini. Dah expired senang cerita. So aku suh tuan punye kereta ni pergi tukar tayar kat area Serdang...Sebelum kejadian mcm ni terjadi semula...
Penjagaan tayar ni mesti diberi keutamaan untuk mengelakkan perkara2 yang tak diingini berlaku..

Pada sesiapa yang mempunyai tayar kereta yang dah botak tu, bawak2 lah pergi tukar...yee...Kumpullah duit skit2..Dari jadi hal besar mcm kemalangan eloklah tukar awal2..Kalo tak mcm ni lah jadiknya..

Ni pun kire nasib baik takde apa2...

Lokasi : Berhadapan dengan Alamanda (Presint 16)
Masa: 8.30pagi
Tarikh Keramat : 03 Nov 2009




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman