[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, November 16, 2009

TaG FroM My SwEETy

1) bekas kekasih saya adalah
seorang wanita heheeh

2)saya sedang mendengar
lagu xpdc

3) mungkin saya patut
makan sekrang ni

4)saya suka
layan movie,makan,tido

5)sahabat2 saya
sangat hebat

6)saya tak paham
kenapa hari2 ada perhimpunan kat opis ni

7)saya kehilangan
ayah yang tersayang semenjak umur 11 tahun

8)ramai yang berkata
saya ni terbaik hahahahaha

9)cinta adalah
Nurafiza bt Mohamad Daud ...(Fiza)

10)disuatu tempat ada seseorang sedang
menjaga anak orang yang dihantar ke rumah(mak aku heheh)

12)saya akan cuba
untuk kumpul duit ..nak kawin ni waaaaaaa

13)ayat selamanya membawa maksud
sampai bebila


14) tlefon bimbit saya
Fiza yang punya(aku guna je heheh)

15)bila saya terjaga
terus mandi dan siap nk pergi kerja

16)saya paling meluat..
orang yang berlagak dan sombong...jijikkkkkkk

17)pesta/parti adalah
kegemaran aku

18)haiwan yang paling chumel penah saya temui.
Hamsterrrr

19)peringkat umur yang paling menyeronokkan
ialah masa aku sekolah dulu..seronokkk sangat

20)hari ini
hari isnin dan ada meeting pulak jap lagi


21)malam ini saya akan
makan di rumah..


22)esok pula saya akan
pergi kerja macam biasa

23)saya betul2 ingin
makan skrg ni..lapar sangat

24)ketika anda melihat wajah anda dihadapan cermin pagi ni
macam biasa je takde perubahan

25)pusat membeli belah@ arked permainan
Mid Valley

26)makanan barat atau jepun
ChicKen Chop Yeh yeh..Jepunnya kureng skit

27)bilik yang terang atau gelap
gelaplah baru best

28)makanan segera adalah
makanan yang paling enak dimakan lebih2 lagi maggie kari

29)ayat terakhir yang anda akan katakan pada seseorng
jap2

30) anda perasan tak soklan no 11 tak dek
tak perasan,buat tak tau sudahhhh





1 ulasan:

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman