[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, April 30, 2009

BaJu Batik

Gambar Contoh


Kalau dah hari Khamis, maknanya kene lah pakai Baju Batik untuk pergi kerja. Sekarang ni pun aku ada sehelai je baju batik.Kadang-kadang aku tak pakai pun baju batik ni.
Nak pergi beli tak berkesempatan. Memang dah lama sangat tak pakai baju batik ni.
Pemakaian baju batik ni pun wajib untuk kakitangan awam dan dipakai pada hari Khamis sahaja.

Tapi hari ni ada semangat pulak nak pakai..
Baju yang aku pakai ni aku beli dengan kawan aku.. Batik Terengganu. Harga dalam RM150 jugaklah masa budak tu jual..


Memang nampak cantiklah..

Lepas ni nampak gayanya kene jugak beli lagi sehelai, kalo tak nanti setiap minggu guna baju yang sama je.
Kalo semua nak tau lebih details pasal batik ni Klik Kat Sini




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman