[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, April 22, 2009

I'm Back

Helo. dah lama rasanya tak menulis dalam blog ni.maklumlah skrg ni aku bz sangat..sampai nk bukak blog pun takda masa..
Untuk pengetahun semua harini 21hb April aku MC,sebab baru lepas mencabut gigi geraham aku tgh hari semalam kat Klinik Gigi Sg Besi.
Doktor bagi aku MC 2 hari. Seronok dapat MC tapi kebusanan duk di rumah.
Tapi aku lega sebab gigi aku yang sakit tu dah dicabut.


Seronok sangat. Rasa hilang semua sengsara. Paling teruk sengsara aku pada hari ahad lepas. Menjadi2 sakitnya..Menitik air mata aku tanpa disedari.

Nak wat camnerkan dah kena terima jelah.Last year aku pernah kena skali sakit gigi ni,tapi pastu dia tetibe elok. Masa tu nk dicabut takut.Hahaha..
Tapi kejadian ahad lepas buat aku betul2 bertekad nak cabut. Walaupun keadaan kewangan aku tak berapa stabil, aku usahakan juga nak pergi cabut.

Alhamdulillah takdalah kene mahal sangat just RM60 je siap dengan ubat. Cabut pun takdelah sakit sangat. Mcm kene gigit semut je.heeh

Oklah nak sambung main game. Nanti ada story aku tulis lagi..

Adioz

P/s: Thankz to my gurlfrenz Nurafiza coz dia jaga aku masa aku sakit gigi.Sayang awak sangat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman