[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, April 28, 2009

PerpinDahan

Lupa sangat nak tulis kat dalam ni pasal perpindahan family aku dari Kampung ke Bandar. Rumah peninggalan arwah abah aku pada kami sekeluarga yang terletak di bandar Seremban..
Pindah pada 4hb april yang lepas.. Setelah hampir 13 tahun tinggal di Kampung semenjak arwah abah aku meninggal pada tahun 1995.

Memang pada perancangan awal yang keluarga aku akan berpindah semula kat rumah seremban setelah mak aku berhenti kerja. Tangguh punya tangguh akhirnya kiteorang berpindah jugak...

Seronok sangat dapat pindah semula kat Seremban ni..Nak balik dari rumah aku di Kajang pun dekat..20minit je..
Sekarang rumah ni tengah dalam proses pengubahsuaian sedikit..Takdelah buat apa pun cuma letak Tile dalam bilik air dan simen semula kat hadapan rumah..
Yelah nk duk sendiri kan biarlah selesa skit.
Sebelum ni rumah ni Arwah Pak Long aku yang sewa. Adalah dekat 7 tahun dia menyewa sekeluarga kat rumah ni..

So nanti ada kesempatan aku sambung lagi ok..banyak benda nak story lagi ni heheh..

Adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman