[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Ahad, Mei 17, 2009

AkaDeMi FantasiA 7

Akhirnya dah tau juara AF 7 untuk tahun ini...Hafiz....Tempat kedua pula Aril, Tempat ke Tiga pulak Akim, Keempat Yazid dan tempat ke Lima Isma...

Aku tengok kat rumah mak long aku tadi..Mana taknya, tadi aku balik dari jumpa member aku kat Seremban Jaya..Takde sorang pun kat rumah..Semua pergi Nilai 3 beli barang...Kunci spare pun takde..Tak bleh jadi aku pergi lah rumah Mak Long aku..Mula2 tadi layan badminton Malaysia lawan China..Sampailah tengok AF 7 sehingga selesai...

Ni baru baliklah ni..Rumah mak long aku belakang rumah aku je..Heheheh

Ok lah sok tak sabar nak jumpa Aiman dan Fiza..Dieorang balik besok yehaaaaaaa......

Bye2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman