[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 05, 2009

SuraT TemuduGa

Tadi aku keluar jap beli rokok kat 7E..lepas tu teragak plak nak g check Peti Surat kat tingkat bawah rumah aku..
Banyak jugaklah surat dalam Post Box tu tapi semua surat penyewa lama dulu..
Pastu adelah sehelai surat untuk aku dari SPA...
"SURAT PANGGILAN TEMUDUGA"....terus rasa excited..sebab baru je lagi aku isi terus dapat panggilan temuduga..

Buka lah surat tu.rupanya Temuduga untuk jawatan Penolong Pegawai Tanah.....Aduiiiii frust nya aku..Ingatkan temuduga Pegawai Imigresen...Tapi nak wat camner takde rezeki kot nak dapat keje kat Imigresen...

Temuduga tu nanti pada 21hb Mei ni kat Bangunan SUK N9 jam 8a.m..Memang aku tak kan pergi lah sebab kerja nya sama macam kerja aku sekarang.Gaji pun tak berubah.Buang masa orang temuduga aku tu je nanti..Silap haribulan yang temuduga aku tu bos aku sendiri..

Baik bagi peluang pada orang yangbetul2 berkeinginan nak kerja dan yang takda kerja lagi..Sekarang ni susah nak dapatkan kerja dalam Sektor Awam..

Tapi mmg nak try lagi untuk Pegawai Imigresen tu..Harap2 adalah panggilan lagi pasni...

Oklah Adiozzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman