[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, Mei 11, 2009

KembaLi Ke Kota 2




Tak sempat nak update blog ni..banyak benda nak buat..Mcm2 tempat yang kene pergi...

Malam tadi aku sampai rumah balik pukul 10.30malam..Lambat skit sampai sini sebab petang semalam Aiman tertido sampai pukul 8..


Kesian plak nak kejutkan dia...Penat balik daru USJ agaknya lah tu...Pagi semalam Mak,Fendi,Fiza dan Aiman pergi USJ..Tak pergi memane pun just tengok kereta adik aku yang dia nak beli..





Nasib tak susah nak pergi tempatnya..sebab aku tak berapa tahu sangat area USJ ni..Jarang skali masuk..Balik dari tengok kereta tu, adik aku ajak singgah kat KFC Sg Besi..Yelah dia nak belanja sempena Hari Ibu ni kan heheeh..Rezeki ada makan je lah ape ade hal....


Gerak balik terus pastu malas nak singgah memane lagi dah sebab nanti aku nak balik KL semula petang tu...





Hari Sabtu tu Aiman,Fiza,Mak dan cousin aku Munirah reramai pergi City Park..Rancang nak pergi awal,tapi keadaan cuaca yang panas sekarang ni kiteorang terpaksa gerak kul 630p.m..


Tak lama pun kat city park, kiteorang gerak pergi Pasar Malam kat Seremban Selatan..Mak nak beli lauk skit..


Singgah jugaklah kasut baru untuk Aiman..Kejap beli dah tak muat..Kene lah beli lagi hehehe...





Tu jelah yang dapat ditulis..Nak cite lebih2 kang panjang sampai 5 muka suarat plak kan..


Ok lah adiozzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman