[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 22, 2009

GeraM nya Aku

Bukannya sengaja aku tak tido ni..Mane taknya..Harini aku ajak adik aku makan malam kat rumah awek aku Fiza...Lepas makan dia nak pinjam kereta..katanya nak pergi jumpa member kat Cheras..

Aku mmg tak kesah kalo adik2 aku nk pinjam kereta aku..Janji isi minyak lah skit..Maklumlah tengah2 gawat ni..Lagipun kereta dia tak siap lagi kat bengkel...Ntah bila nk siapnya...Aku pun fahamlah org takde kereta ni..
Dalam kul 11 aku msg dia bgtau jangan balik lambat sangat..sebab aku malas nak tunggu dia...Sok kerja so ingt nak tido awallah...

Lastly aku tertido jugak...Sedar2 dah pukul 230a.m...Aku tengok sehelai msg pun takde..Lebih2 lagi msg dari adik aku..Aku risaulah time aku tido tu dia dah datang tercongok kat rumah aku..Tapi aku tak sedar..Lagipun aku duk apartment..Malam2 mmg susah guard nak bagi masuk kalo orang luar yang datang...
Aku pun teruslah call...Berpuluh2 kali aku call tak berangkat2...Semua no phone dia aku try cll..Pun tak berangkat..Aku pun mula lah risau...Mana lah tau ntah masuk gaung ke dia..accident...kene tahan polis ke...apa ke...
Bgatu je lah..aku tak kesah nk pinjam sampai 5 or 6 pagi pun..Ni tak senyap je..Sakitlah hati aku..
Sampai pukul 320a.m aku try call..tetiba dia msg..dia bgtau yang dia lmbat skit sebab dia tgh otw nk balik skrg ni..Aku pun tak kesah lah..sambil2 tunggu terlelap kejap..

Dah dekat kul 4 pagi still tak sampai2..Padahal dia pergi Cheras je...Bukan jauh mane dari rumah aku...Aku try call lagi..Sama mcm tadi tak angkat...Bertambah marah lah aku..Sambil aku duk isap rokok kat luar..dengar exzos kereta aku..
Terus aku turun kat parking..

Aku tanya napa tak angkat phone..Dia cakap tak dengar..Silent kan Hp...Aku mulalah keluarkan kata2 pedas..Ingat kan tetibe jadi pekak ke tak dengar bunyi phone...Jari tetibe lumpuh ke tak dapat bagi sms...

Adui geramnya aku...Nasiblah adik sendiri..Sabar je lah..Kalo orang lain dah lama kene smash..

So lepas ni dik..Wa tak dapat nak bagi lu pinjam kereta wa lagi...Lu pepandai lah nk hidup pinjam kereta geng2 lu...Takpun lu tunggu kereta lu siap..Lu gunalah sampai pecah enjin pun takpa..Lu nak balik kul 3 ke 6 pagi ke lu punye hal....

Chow..

1 ulasan:

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman