[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 22, 2009

BahaNa TidO LewaT

Aku terima bahana sebab tido lewat malam semalam..Aku terlewat bangun dari tido untuk pergi kerja..Mana taknya pasal kes aku pagi tadi lah...Menunggu adik aku balik..Tak senang hati nak tido...
Selalu pukul 730a.m dah nak sampai ke opis..Tapi arini 730a.m baru bangun dari tido...
Nasib lah aku tak lewat masuk kerja arini..Almaklumlah kat area rumah aku ni kalo dah lewat2 mcm tu mesti kene trafic jem..
Tapi arini semua jalan lancar je..Rileks je..Tapi kene bawak laju skitlah jugak....

Tak puas aku tido malam tadi..Balik ni aku nk sambung tido..Lagipun besok cuti...
Takde mood dah nk wat kerja arrrr.....

Ok lah yo Adiozz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman