[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, Mei 13, 2009

WeLcoMe Tan Sri ShazaLi

Aduhai seronoknya aku bile kawan baik aku Zali nak datang rumah aku besok.. Leh sembang macam2..Insyaallah lepas kerja sok dia sampailah kat rumah aku..
Nanti nak kemas2 rumah aku ni skit..Bersepah sangat..
Takdelah mcm kapal karam tapi tak sedap mata memandang heheheh..

Macam2 bende nak cerita malam sok ni..Dah lama tak lepak lelama...heheh..Ingat besok nak ajak Nizam skali..Mane tau dia nak plak skali datang rumah aku..

Ada citer panas kat Opis aku sekarang ni..Tu yang nk beburak tu..Beselahh tu mcm orang mcm ragamnya..Apapun kite kena ukur baju kat badan sendiri dululah kan,,,

Oklah aku tak sabar nk tunggu besok ni..Seronok sangat rasanya heheh..
Anyway SelamaT datang Tan Sri hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman