[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 12, 2009

JanGan TidO

Risau aku nak tido..takut terlajak plak kalo tido...Yelah kul 5 pagi kang dah nak gerak pergi LCCT untuk hantar Aiman dan Fiza...

Biarlah aku tak tido asalkan dieorang sampai tepat pada masanya..Lepas hantar dieorang kang aku balun lah tido sampai puas...

Baru lepas makan Maggie tadi ni..Letak bawang and hotdog..Bleh tahan jugaklah sedap..Perut ni lapar sangat rasanya tadi...Nak tengok Tv takde citer best...Sume berulang je..HBO,CINEMAX dan STAR MOVIES sume citer berulang..Busan betul...
Malam ni panas giler aku rasa..Muka letak depan kipas pun still berpeluh..Heran aku heheh..
Nak chat takde member plak yang berjaga malam..
Main game je lah gamaknya..

Ok lah yo....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman