[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 15, 2009

DeN BaLik KamPunG

Awal pagi lagi Zali dah kejut aku..dia nak balik rumah..Ingtkan dia nak lepak lama lagi..heheheh..
Aku pun lepas tu teruslah mandi and bersiap plak untuk balik Seremban...
Ingt nak gerak petang ke..Tapi nnt busan lah pulak duk kat rumah tu..

Aku gerak balik Seremban tadi dalam kul 9 lebih...Dalm perjalanan perut aku ni lapar giler..Nak singgah behenti kat Hentian Rehat malas..Yelah sesorang nanti terkebil2 je plak time makan..
So aku terus je lah drive ke rumah...
Sampi rumah mak aku pukul 10a.m...Terus terkam pergi dapur cari makanan..Nasib mak ada masak nasi goreng heheheh...Kenyang perut aku dapat makan..Seronokkkkkkk heheheheheh..
Skrg ni tengah rilex2..Layan citer P.RaMLee Ahmad Albab...

Ingat kereta adik aku ada kat rumah..Rupanya dia bawak pergi kerja...Nak jugak tengok kereta dia tu....
Ok lah harini mak aku malas nak masak katanya..Mak ajak pergi makan kat Kedai Mak Ngah aku jap lagi lepas sembahnyang Jumaat heheheh...
Dah lah nak rehat jap..

Adiozzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman