[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 15, 2009

TaN Seri ShazALi SudAh SamPai

Petang tadi dalam pukul 530 zali call aku yang dia dah nak sampai.Puas jugak dia mencari rumah aku..Aku tak senang hati takut dia sesat aku pun keluar rumah tunggu dia kat tepi simpang..Akhirnya dia pun sampai..Terus aku dan dia pergi lepak kat Kedai Mamak..
Mcm2 lah story yang keluar...
Tak lama kat Mamak kiteorang terus gerak balik ke rumah..Sampai rumah apa lagi sambung menyembang lah..Tu je kerjanya aku dengan Zali ni..Kat opis pun same jugak..

Lepas maghrib aku goreng keropok..Saja nak buat kunyah-kunyahan..Layan dengan Teh o...Sesambil tu tengok jugak badminton Piala Sudirman..Masa tu Malaysia fight dengan Denmark.


Kalo aku kat rumah sesurang memang takkan tengoklah game ni...Lepas tengok tu selang seli lah tengok citer lain..Kebetulan ada pulak game delayed Indonesia fight dengan China.Kiteorang apa lagi layan kan je lah..
Sambil2 tengok tu mata aku dah terlayang2 dah..Malas nk tido awal sangat malam ni...Aku pergi dapur buatlah Air Milo panas..

Kurang2 segar jugak mata skit..Akhirnya Zali dah tertewas..Tetibe tak dengar je suara dia..Rupanya dia dah tido dulu..heheheheh..

Takpelah Zali tidolah hang....puas-puas..Besok pun cuti..Aku pun nak balik Seremban besok..
Oklah nak sambung tengok game ni..Lin Dan tengah main...

Adioz.....

2 ulasan:

  1. terbaek bro...
    mlm tu gua flet abis..
    apa lu bancuh dlm itu milo aaaa???

    BalasPadam
  2. hahahahah..adalah rahsia

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman