[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 12, 2009

PuaS TidO

Fulamakkkk..Lame giler aku tido...Lepas makan tadi mata ni dah mula rasa tak tentu arah..Mengantuk tahap dewa...Harini aku masak ayam sambal..Malas nk keluar pergi makan...
Dari pukul 11 sampai pukul 5petang aku tido..

Jarang aku tido petang ni...Terasa nikmatnya tu..heheheh...Fiza pun dah sampai kat Kuching kul 10 tadi...Lega rasanya dia selamat sampai kat sana...

Tengah layan Crime Investigation kat Astro channel 732..Layankan jelah..takde ape nak dibuat lagi..
Malam kang nak start study untuk exam..Dapat baca skit2 pun jadiklah..Nak mulakan tu yang susah..berat je tangan ni nak buka buku..heheheh..
Perut ni lapar lah plakk..Makan epal je tadi 2 bijik...

Apalah Aiman tengah buat kat sana agaknya..Rindulahh..selalu petang2 pergi jemput dia kat rumah pengasuh..Harini tak tau lah nak buat apa...
Apapun aku nak nikmati cuti aku ni..Bukan slalu bercuti macam ni..

Oklah challuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman