[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, Mei 14, 2009

bERpELuH giLer

Fulamak..peluh aku kuar bergelen2 harini..Mana taknya..Tetibe datang hantu rajin untuk mengemas rumah..Berabuk banyak sangat..Sebab rumah kat tingkat 2 so kalo bukak sliding door habuk dari luar masuk dalam rumah...
Menyapu Hall tu yang paling seksa sekali..Karpet berabuk...Banyak sampah2 kecik dalam rumah ni..Tak perasan selama ni..Balik rumah terus melepak... pastu terbungkang atas tilam..

Kemas dapur skali tadi..Banyak pinggan mangkuk,cawan and kuali tak bercuci..Skrg dah setel aku kerjakan..Kecut2 tangan kene sabun...hehehe...

Pastu basuh bilik air plak tadi..Tapi bilik air aku tak kotor sangatlah..Sebab hari2 bile time mandi aku bersihkan skit2..Cuma lap dinding bilik air mcm nak naik lumut..Skrg ni dah wangi and bersih..Rasa mcm bilik air kat Hotel plak ni..

Tu lah pasal peluh aku keluar bergelen2 harini..Mana taknya..kerja dalam air cond nak kuarkan peluh memang susah lah..Kene2 lak malas nak bersenam..Sekali buat kerja tu dia..Meleceh2 keluar..

Ok skrg masa untuk rehat..Just nak tunggu Zali sampai dalam kul 530p.m kang...Dia balik rumah dia dulu ambik barang...
Sejuk mata memandang rumah aku ni sekrang..Baru best nak tido malam ni hhahahahaah

C ya Adiozzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman