[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, Mei 13, 2009

HujaN Oh HujaN

Baru je kejap tadi hujan lebat...Angin kuat giler..bergegar sliding door rumah aku..Tapi yang tak bestnya...Air masuk melalui tingkap kat Hall...Adui geramnya aku..dah tutup tingkap pun still air masuk jugak..

Apa lagi tilam aku basah lah...Karpet aku lencun jugak basah....Nasib aku ade kat rumah harini..Kalo tak banjir satu rumah aku..
Baru je pas sms owner rumah cakap pasal kejadian ni...Geram je hati aku...Kalo dia tak datang tengok or repair mmg aku nk pindah dari rumah ni..
Buat nya terjadi balik bende sama kan menyusahkan.....

Macam air terjun air hujan masuk kat tingkap tadi..Terkejut aku.baru nak masak tadi sebab rasa lapar..Terus hilang mood aku nak masak.....
Tahan je lah selera ni...Makan kat luar je lah nampaknya kang...

Nak buat camner bende dah jadik..sabar je lahh...
Pada tuan rumah tolong datang betulkan rumah ko ni ok...Tak tahan aku kalo duk macam ni weiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman