[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 29, 2009

MaK Aku DaTanG

Harini mak aku nak datang sini..Dia nak tido kat rumah mak cik aku kat Shah Alam sebab adik aku ada konvo hari sabtu ni...Mak aku naik komuter dari seremban terus benti kat Kajang..Nanti aku jemput mak aku kat KTM Kajang lah..Sepupu aku Munirah ikut jugak jadi teman mak aku nanti bersama jugak dengan adik aku tu...
Tak sabar nak tunggu mak sampai..Seminggu dah tak jumpa..Last week pun tak balik kampung...
Sok pagi2 lagi pukul 7 dah kene ada kat UITM..Adui masa ni lah aku nak rehat tido puas2..Takpelah nak wat camner..dah jadi kerja aku..Adik aku ni ada kereta tapi lesen takda..Belum siap lagi..
Ok lah sambung kerja...

Adiozz

2 ulasan:

  1. kirim salam kat mak ko...hahaha

    BalasPadam
  2. wah ada blog jugak rupanya....bestnyer nk jumpa mak....

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman