[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 12, 2009

Bye - ByE

Selesai dah tugas aku menghantar insan yang aku sayang Aiman dan Fiza ke LCCT pagi ni...Alhamdulillah semuanya selamat....
Risau sangat tadi sebab keluar dari rumah lambat..Tapi sampai tepat pada masanya..
Aiman mcm biasalah time ni die tido saje...
Sementara Fiza check in..aku lepak duduk kat seat dekat area untuk check in..

Kesian sangat kat Aiman..tak sedar2 langsung sampailah dieorang masuk ke balai perlepasan tadi...

Aku pagi tadi mata ni rasa mengantuk sangat...Masa drive balik tadi pun sama...
Taknak tido dulu, tunggu Aiman dan Fiza sampai kat Kuching baru bleh aku tido..
Tak senang hati aku ni..Risau je memanjang..

Nanti Aiman jgn nakal2 balik kampung tau...Sayang Aiman...Sayang Mama...

Orite...gerak dulu

Adiozzzz

1 ulasan:

  1. waaa...bagus tul la ko nie...hehehe...bertuah fiza dpt ko

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman