[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Jumaat, Mei 01, 2009

Selamat BercuTi



Harini cuti hari pekerja. Aiman dan Fiza ada kat rumah mak aku sekarang ni kat Seremban.
Alhamdulillah mak aku seronok dan kedatangan dieorang disambut dengan begitu mesra sekali..
Sebelum sampai rumah tadi,singgah jap kat TESCO beli pampers Aiman tertinggal kat umah..
Lupa giler sangat tadi..heheh

Mak aku pun dah mula suka kat Aiman.Kat Fiza pun dia dah mula mesra.Mak aku Sporting.Aiman mula2 sampai tadi tak biasa. Sekejap je pastu dia lah jadi Hero..
Sebelum pergi sembahyang jumaat,sempat suapkan dia makan tadi.
Aiman pun aku tengok seronok sangat kat sini. Yelah jumpa bakal nenek baru dia lah katakan...

Sekrang ni Aiman tgh tido sebelah mak aku.Tadi susah sangat dia nak tido..Bergurau je kerjanya..Main tak habis2... Fiza pun tido dalam bilik tu. Yelah rutin biasa sebelum petang lah tu hehehehe...

Jap lagi mayb nak kuar dengan mak, Aiman dan Fiza pergi jalan2 kat City Park..Sebelum tu mayb nak singgah TESCO jap beli barang Fiza tertinggal kat KL..

Apa2 pun aku rasa seronok sangat harini..Sebab ada Aiman dan My LOve Fiza..

Ok lah nanti ada story menarik aku sambung lagi. Selamat bercuti pada semua..

Adioz..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman