[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, Mei 14, 2009

SeLesAi SudaH ExaM Aku

Lega dah rasa, exam baru je selesai aku buat tadi..hehehe...Seronok sangat rasanya..Mcm terlepas beban kat kepala aku ni..
Pagi tadi aku keluar rumah pukul 815a.m..Bukaklah radio Sinar FM saje nak dengar2..Tetiba pasal laporan Trafic diberitahu ada kemalangan kat area LLM..Adui aku rasa risau dah..Takut jem teruk jalan..
Memang jem pun..sebelum tol lagi dah jem...Tapi nak wat camner redah je lah..kan..
Rupanya mmg banyak accident masa aku nak on the way pergi Perbadanan Putrajaya tadi tempat aku nak amik exam..
Kiri kanan jalan ada accident teruk giler..Yelah pagi tadi hujan biasalah kalo accident kat area sini...
Aku sampai kat PPj pukul 910a.m..Cari parking punyalah susah..Last2 park tepi jalan je lah...Calon pun aku tengok takde lah berapa ramai sangat kalini...

Selesai papaer first aku pergi minum dengan kawan2 aku..Azizi ofismate aku dan Hafizi yang sekarang ni kerja kat JKR Ipoh..
Dalam kul 1050a.m terus naik ke dewan untuk amik paper yang last..Nak dibandingkan Paper ni dengan papaer first tadi, papaer last ni senang lah skit dari paper first tadi..Nak senang citer kire boleh dijawab dengan tenang lah..

Selesai paper tu dalam kul 1140a.m terus aku keluar dari dewan untuk gerak balik. Sebelum gerak tadi pergi CIMB bank kat PPj tu nak kuar kn duit..Duit takda dah nak pergi makan kang..

Setellah exam aku untuk tahun ini..Ade rezeki lulus lah aku exam ni..Takde rezeki leh cuba lagi tahun depan hehehehe...
Apa2pun aku dah cuba yang terbaik lah..Puas hati aku skrg ni..

Ok lah nak kemas rumah jap..Petang kang geng aku nak datang rumah...

Adiozzz

2 ulasan:

  1. tahniah kerna dah abis exam..lepas nie leh la g enjoy...hahaha

    BalasPadam
  2. takde enjoy ape pun..ada g exam pasni bulan 6 plak aduiii

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman