[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Isnin, Mei 11, 2009

Cuti Ajeee

Hai seronoknya...cuti aku dah diluluskan 4 hari...Termasuk cuti tanpa rekod 1 hari sebab pergi menduduki peperiksaan Khamis ni..
Seronok dapat rilex2 kat rumah..Boleh tumpukan perhatian untuk baca buku exam nanti..
Jumaat tu saja amik cuti bleh lah aku duk kat rumah mak aku lama skit nanti..
Nanti hari Khamis lepas exam terus cabut balik Seremban..

Lagipun Aiman dan Fiza takda kat sini..Fiza balik Kuching jumpa orang tuanya..Dah lama tak balik..
Aku ni ntah bile lah dapat follow Fiza balik sana..Teringin nak bercuti kat sana..
Leh berkenalan dengan Mak dan Bapak Fiza..
Fiza pun dah kenal ngan mak aku..2 kali dah bawak balik Seremban..

Mesti rindu dengan dieorang nanti..heheheh..
Tak sabar sangat rasa nak balik rumah ni...Tapi arini balik ul 6 kot..lanyak buat OT dulu setengah jam..

Ok lah adioz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman