[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Khamis, Mei 07, 2009

AppLy KursUs

Tadi terima emel dari budak opis aku, dia dapat memo untuk berkursus di Kuantan pada 23hb sampai 26hb Jun nanti..Kire 4 hari lah kursus tu..
Aku pun tanpa menunggu, terus call urusetia untuk masukkan nama aku. Sayang kalo tak pergi kursus ni.
Masa tengok memo tadi pun ade jugak terselit nama sahabat baik aku, Rafidi..Lagilah seronok kalo dia ada skali nanti

Kalau dapat aku pergi kursus ni balance untuk aku penuhkan kursus tinggal lagi 3 hari lah..Yelah aku kene cukupkan kursus 10hari untuk setahun.

Nanti senang skit kerja aku kalo kursus dah cukup..Takdelah terkapai2 ujung tahun nanti menanti kursus..

Minta2 dapatlah nanti..Lagipun tak pernah lagi kursus kat KUantan...heheh

oklah Adiozz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman