[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Sabtu, Mei 02, 2009

Jalan - Jalan Di Seremban

Perancangan semalam nak pergi City Park, tapi tak jadi sebab Pak Ngah sekeluarga datang ke rumah ni..
So kiteorang tukar plan untuk pergi Pasar Malam kat Seremban Jaya...
Kebetulan mak pun nak beli ikan sembilang nak wat lauk untuk keesokan harinya...

Kiteorang semua sampai Pasar Malam pukul 845mlm...Aku suh Fiza teman mak pergi beli barang..Aku, Aiman dan Fendi lepak kat kedai Mak Ngah aku je..
Sementara lepak situ aku pun berburak dengan sorang pakcik ni..

Fiza pun kebetulan nak beli PUTU PIRING..yelah makanan Feveret dia tu lah...
Selesai je mak dengan Fiza beli barang, kiteorang lepak jap kat kedai Mak Ngah..Rutin biasa mak aku lah berburak2 dan dia perkenalkan Fiza kat Mak Ngah aku tu..hehehehe...

Dekat kul 1030 aku pun gerak balik.Sebelum tu singgah jap kat bank RHB Senawang nak masukkan duit sewa rumah..Aiman pun dah mula tergaru2..Mana taknye bergurau sakan dengan sepupu aku at kedai tadi heheeh

Sampai kat rumah dalam kul 11malam. Perut tetiba lapar. Singgah beli burger jap kat depan rumah.Fiza lepas mandikan Aiman..dia pun mula ngantuk..Kejap pastu tertido lah budak Aiman ni..
Mak aku tido dengan Aiman..Aku pun joinlah sekali. Fiza aku suruh tido dalam bilik...

Tu je lah buat sementara ni nanti ade story sambung lagi ok..

Adiozzz.....

P/s: Seronok dapat bercuti kat kampung...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman