[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Rabu, Mei 27, 2009

TaKLimaT YaNg BusAn

Pagi tadi ada taklimat kat Putrajaya..Memang malas sangat nak pergi tu yang terus masuk opis..Tapi tengah2 aku brfst tadi kat bilik blkang, bos aku plak datang jumpa aku..dia suh aku follow dia pergi taklimat tu..Aduiiii
Memang rasa malas sangat dah nak ikut..Tak leh kuar plak masa tu ayat malas nak ikut..Nak tak nak kene lah jugak pergi..Masa kat dalam Auditorium tadi..dah lah aku tercongok sorang2..
Call member2 situ semua bz ada kerja..Laglah bertambah busan...

Tak lama pastu bos lama aku datang..duduk sebelah aku..Ade jugaklah kawan nak berburak..Start taklimat memang dah agak akan membusankan..Penerangan yang umpama membaca petikan....Duduk jelah dengar...
Ngantuk giler aku masa duk dalam tu tadi..Aku tengok2 orang lain pun semua dah menguap2..Ada yang tido slumber bomba pun ada..
Dah maximum tahap busan aku...aku kuar jap pergi tandas..Lepas kan gian merokok jap...Abis je merokok tengok2 orang semua dah keluar dari Audi...
Seronok sangat aku..Apa lagi terus lah cabut...

Oklah yo nak buat kojo ni
Adioz

2 ulasan:

  1. ooo.. ngular yeee! huihuihui

    BalasPadam
  2. tak ngular..kebetulan leh ngular g je hahah

    BalasPadam

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman