[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 12, 2009

BusaNNyaa..

Dah mula aku rasa busan skrg ni..Selalu tu ada jugak aktiviti nak buat..Nak kuar takde mood malas giler..
Kalo tak time2 camni lah jumpe Aiman dengan Fiza...Rindunya aku kat dieorang..Tak sampai sehari lagi kat kampung dah macam ni..

Aku kalo takde hal memang aku dah ada kat Sarawak skrg ni...
Apelah budak kecik tu buat skrg..Hehehehe...
Tengah layan berita kat TV3 ni..Nak baca buku untuk exam tak leh masuk plak dalam kepala..
Aduiii....

Camner nak buat ni....?????
Lamanya nak sampai Hari Khamis...leh jugak balik Seremban....
Apa jadi kat opis arini pun tak tau lah hehehe..dengar ade citer menarik...Nanti nak tanya kat sahabat baik aku Tan Sri Shazali lah...

ok challuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman