[mErEkA bkN pEngiKut AyaH piN]

Selasa, Mei 19, 2009

mACAm2 HaL

Harini aku baru start kerja..Semalam terpaksa emergency Leave sebab Pak Cik aku meninggal dunia jam 1130 malam hari ahad lepas...Masa tu tengah tunggu Fiza ambil luggage kat LccT..Pastu mak aku call bagitau yang Pak cik aku meninggal mengejut..Nak wat camner dah sampai masa dia nak pergi..

.Penatnya tak terkata.Ke sana kemari..Kebetulan kene plak amik anak arwah pak cik aku kat Shah Alam, sebab dia ada exam Final kat Politeknik...

Malam tadi plak aku menghantar dia balik semula ke Shah Alam..Aku balik kampung semalam dengan adik aku..So kenelah hantar dia pulak dulu b4 pergi Shah Alam..Penat nya usah lah citer..Sakit tulang belakang aku drive lame sangat.

Sempat jugaklah jemput Fiza dengan Aiman semalam..Ajak dieorang teman aku pergi Shah Alam...
Lagipun tak sempat sangat lagi nak gegurau dengan Aiman..Sanggup aku singgah jemput dieorang dulu..Lepas hantar adik aku balik rumah dia kat Putrajaya, barulah aku gerak pergi Shah Alam..
Masa drive balik tu , seksa sangat rasanya..Rasa mcm lame je nak sampai rumah...Aku sampai rumah dekat pukul 12malam..
Sampai2 je terus terlena..Yelah nanti nak kena kerja pulak..kang tak sedar haru biru plak kat opis aku heheheh...

Memang tak sempat nak update blog ni..Macam2 hal terjadi..So harini je berkesempatan..Ok lah nk buat kerja skit. Kerja berlambak2 biler, Seronok cuti seminggu tapi menanggung beban kerja mcm 1 tahun tertunggaknya..hahahah

Adioz

Al Fatihah kepada arwah pak cik. Semoga rohnya dicucuri rahmat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[HARI PENUH SEJARAH]

[HARI PENUH SEJARAH]
2 APRIL

[CAHAYA MATA]

[CAHAYA MATA]
Armand, Abril & Aiman